Penang HiLL

Assalamualaikum...
sudah lama jugak aku tidak berjalan2 ngan family...
asyik ngan keja ja... Kadang2 perlu juga kita beristirehat juga...
sambil jalan2 tu boleh melihat Keagungan Ilahi dan mencari ketenangan dalam diri nie..
kerap kali berjalan2 ... mesti gambar aku yang tiada..
Geram jugak.. tapi bila bagi org ambil gambar.. Mesti banyak yg tak elok la...



aku pergi kesana sungguh seronok...
sebelum nak pi sana.. Mak betul xmahu pergi kerana takut (gayat katakan)..
Selepas pujuk punya pujuk.. akhirnya berjaya juga .. mak pun ikut sekali pi Penang Hill...
Tiket untuk org tempatan untk org dewasa Rm 8/- n budak Rm 4/-..




kabel car sekarang lagi laju dari dulu..
laju betul pemandu dia bawa..
tapi best...














permandangan dari atas Penang Hill
boleh melihat jambatan pulau pinang
best...








Gambar mak , hidayah n asnawi..

 gambar mak n hidayah...








aku , mak dan asnawi
aku dah semakin besar dari dulu...



buat sepupu yang dah lama xjejakkan kaki kat Penang Hill...
Baliklah Raya Cina nanti...

No comments:

Post a Comment