Raya Aidiladha...

Kadang2 terkenang jugak hari raya bersama abah
baru2 nie hari raya haji....
boleh dikatakan meriah jugak la...
ramai2 berkumpul di rumah tok...


Selalunya setiap hari raya Aidilfitri ja... kami bergambar...
tapi disebabkan da Family yg tiada maka bergambar la Family masing2...
seronok jugak... 

Tapi paling mengejutkan dan hairan dalam fikiran...
Dalam2 banyak tahun mak xpernah beli kek untuk aku n adik...
tapi tahun nie berlainan... tiba2 ja mak beli kek..
yg bestnya atas kek 2 da gambar bola... Lawak jgk...
Tapi aku sebenarnya xberapa suka makan Kek.. sbb mak yg beli makan la...














Kami mmg rapat dari kecil n macam2 dah jadi..
Antaranya jadi jari tengah aku hampir putus disebabkan terkepit pintu yg ditutup oleh adikku...
tapi Perbezaan umur kami hanyalah setahun ..
saya 1 nov dan adik aku 7. nov.....

No comments:

Post a Comment